Zoek op trefwoord, naam of systeem:

Managed Services

[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”Rij” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial”][et_pb_column type=”1_4″][et_pb_image admin_label=”Afbeelding” _builder_version=”3.0.51″ src=”https://www.conoscenza.nl/wp-content/uploads/2018/10/MS.png” show_in_lightbox=”off” url_new_window=”off” use_overlay=”off” sticky=”off” align=”left” always_center_on_mobile=”on” border_style=”solid” force_fullwidth=”off” animation=”off” /][/et_pb_column][et_pb_column type=”3_4″][et_pb_text admin_label=”Tekst” _builder_version=”3.0.51″ background_layout=”light” text_orientation=”left” border_style=”solid”]

Technisch beheer van uw werkplek-IT

Wij hebben de capaciteit en de specialisten om elke vorm van werkplekbeheer voor u te regelen, van tijdelijke deeltaken tot compleet uitbesteden. Welke combinatie u ook kiest, samen bepalen we de mate van regie en wie waarvoor verantwoordelijk is. Afspraken leggen we vast in een heldere en open Service Level Agreement (SLA) en in onze periodieke rapportages vindt u alles terug over verbruik en geleverde prestaties. Duidelijkheid voor alles.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”row” background_position=”top_left” background_repeat=”repeat” background_size=”initial”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Tekst” _builder_version=”3.0.51″ background_layout=”light” text_orientation=”left” border_style=”solid”]

Wanneer u het besluit heeft genomen om uw omgeving geheel of gedeeltelijk uit te besteden aan ConoScenza gaan wij voor u aan de slag. In korte tijd bouwen onze professionals kennis op van uw omgeving, zodat u naadloos overgaat naar een managed omgeving. Het enige dat u merkt zijn de tevreden gebruikers.

Onze managed diensten

  • 2e en/of 3e lijn IT support
  • Outsourcing
  • Outtasking
  • Complexe producten
  • Cloud: X-as-a-Service

Met o.a.:

  • Periodieke rapportage
  • Servicemanagement
  • Self-service-portal (o.b.v. TOPdesk)

Onze kernwaarden

  • Ervaren, skilled Servicedesk
  • Flexibele schil van 90 gekwalificeerde en communicatief-, sociaalvaardige medewerkers
  • Heldere beheerafspraken o.b.v. SLA, DAP, DFA op basis van uw behoefte
  • Procesmatig werken, maar toch flexibel
  • Onderhoud gepland in operationele activiteiten
  • Uitvoerige documentatie en registratie
  • Optimale bereikbaarheid
buy amoxicillin online otc

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]